Waarom totaalBED?
klantbeoordeling
 
9,4 / 10
Je bent hier: Waarom totaalBED

Waarom TotaalBED


Garantie
totaalBED geeft 5 jaar garantie op bijna alle producten. Topmatrassen en kussens hebben met uitzondering 3 jaar garantie. totaalBED geeft zelfs bij boxsprings 25 jaar garantie op frame en veerbreuk. Wij hanteren een afschrijvende garantie. 

CBW
totaalBED handelt volgens de garantievoorwaarden van het CBW. Dit is een keurmerk van de Centrale Branchevereniging Wonen en biedt consumenten extra zekerheid.

Thuiswinkel gecertificeerd
totaalbed.nl is officieel Thuiswinkel Waarborg gecertificeerd. Daarbij voldoen wij aan de hoge kwaliteitseisen op het gebied van financiële stabiliteit en wet- en regelgeving. Op totaalbed.nl kun je dus zorgeloos online winkelen in een beschermde omgeving. 

Snel in huis
totaalBED heeft meer dan 80% van de collectie op voorraad. Voorraadartikelen heb je daarom binnen 2-3 weken in huis. Artikelen die voor je besteld moeten worden en dus niet uit voorraad leverbaar zijn, heb je binnen 4-8 weken in huis.

Gratis bezorging en montage
Binnen Nederland bezorgt en monteert totaalBED al je aankopen gratis bij je thuis. De enige uitzondering daarop vormen onze producten voor kinderkamers. De bezorging is gratis, de vergoeding voor montage bedraagt € 75,-.

90 nachten proefslapen
totaalBED streeft ernaar dat je een slaapcombinatie vindt die uitstekend bij je past. Het door jou gekochte (top)matras kun je vanaf de dag van levering, 90 dagen uitproberen. Blijkt dat het (lig)comfort niet aan jouw verwachtingen voldoet, dan kun je eenmalig gebruik maken van onze omruilgarantie. Wij bezorgen dan een nieuw (top)matras en nemen je eerste aankoop weer mee. Wij rekenen hiervoor € 50,- servicekosten. Prijsverschillen verrekenen wij via een tegoedbon of een bijbetaling. Vraag naar de garantievoorwaarden in de winkel.

De omruilgarantie geldt voor alle matrassen en topmatrassen. Je kunt het (top)matras alleen omruilen voor een (top)matras met dezelfde afmeting.

Heb je een matras gekocht via onze webwinkel en wil je deze ruilen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Heb je een matras in de winkel gekocht en wil je deze ruilen? Neem dan contact op met de betreffende winkel. Uiteraard ruilen wij alleen onbeschadigde en schone(top) matrassen.

Annuleren
Je kunt een webshop bestelling annuleren door het invullen van het contactformulier. Als de artikelen al in het leveringstraject zitten is annuleren niet meer mogelijk. Je kunt je bestelling dan bij aflevering direct teruggeven aan de bezorger. Als je besluit je bestelling te annuleren en je hebt al vooraf betaald met iDEAL of creditcard, dan storten wij het bedrag terug binnen 10 werkdagen, na ontvangst en goedkeuring van de goederen. Is een artikel speciaal voor jou besteld, dan is annuleren niet meer mogelijk.

Herroepingsrecht
Je hebt het recht om een webshop bestelling binnen een termijn van 14 kalenderdagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 kalenderdagen na de dag waarop je, of een door jou aangewezen derde, die niet vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt.

Bij retourneren of annuleren gelden de volgende voorwaarden:
  • Het product is onbeschadigd en zit in de originele en ongeopende verpakking.
  • Het product is ongebruikt en ongemonteerd.
  • Het product is niet speciaal aangepast.

Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet je ons via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk, per post, fax of e-mail) op de hoogte stellen de overeenkomst te herroepen. Je kunt hiervoor gebruik maken van het door ons toegezonden modelformulier voor herroeping (PDF), maar bent hiertoe niet verplicht. Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om de mededeling betreffende jouw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.

Meer informatie over het retourneren van producten kun je hier vinden.

Heb je nog vragen?
Voor al je vragen kun je contact opnemen met onze afdeling klantenservice. We zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag tussen 8.30 uur en 17.00 uur via telefoonnummer 038 455 40 10 of per mail klantenservice@totaalbed.nl. Wil je alle voorwaarden over garantie en service lezen? Klik dan hier.

Bezoek een winkel

Vind snel een winkel bij jou in de buurt

Bekijk alle winkels