Onze maatregelen rondom het coronavirus (COVID-19)

De ontwikkelingen rond het coronavirus houdt totaalBED nauwlettend in de gaten. Hierbij staat de gezondheid en veiligheid van onze klanten en medewerkers altijd voorop. Daarom volgen wij de richtlijnen vanuit het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM). Naar aanleiding van de nieuwe ontwikkelingen, nemen wij een aantal extra maatregelen. We informeren je hier graag over.

De bezorging

Wordt mijn bestelling gewoon bezorgd op het geplande levermoment?
Op dit moment loopt de bezorging van jouw slaapkamerartikelen geen vertraging op. Wel nemen we bij de bezorging een aantal maatregelen, waarover we je hieronder meer vertellen.

Nemen jullie extra maatregelen bij de bezorging van mijn slaapkamerartikelen?
De veiligheid en gezondheid van jou en onze medewerkers hebben voor ons de hoogste prioriteit.
Bij het leveren van jouw slaapkamerartikelen nemen we daarom een aantal extra maatregelen:

  • We leveren jouw bestelling contactloos. Dat betekent dat onze bezorgers geen handen schudden. We vragen je om bij voorkeur vooraf te betalen of te betalen met pinpas. Is dat niet mogelijk? Wissel het geld dan uit zonder handcontact.
  • Laat onze bezorgers weten als je liever wilt dat jouw bestelling tot aan de voordeur wordt geleverd.
  • Ervaar je gezondheidsklachten zoals hoesten, niezen of verkoudheid, ben je ziek of zit je in quarantaine op het moment van jouw leverafspraak? Dan vragen we je om per e-mail (levering@totaalbed.nl) contact met ons op te nemen, zodat we een nieuwe leverafspraak voor je kunnen inplannen.
  • We vragen je voor de levering jouw slaapkamer leeg en schoon te maken. Zorg daarnaast dat de doorgang vrij is. Denk hierbij aan de doorgang naar buiten, de gang, het trappengat en de overloop.
  • Zijn onze bezorgers bezig met het monteren van jouw nieuwe slaapkamerartikelen, dan willen we je vragen 1,5 meter afstand houden.
  • Onze bezorgers blijven bij gezondheidsklachten, zoals hoesten, niezen, verkoudheid en/of koorts, thuis.

Nemen jullie mijn oude (top)matras of hoofdkussen nog steeds retour?
Wanneer je bij aankoop hebt aangegeven gebruik te willen maken van deze service, dan nemen wij jouw oude (top)matras retour. Wegens hygiƫnemaatregelen vragen we je het (top)matras ingepakt klaar te zetten.

Onze winkels

Zijn de totaalBED winkels geopend?
Helaas zijn op dit moment al onze 22 winkels gesloten. Wel staan onze slaapadviseurs in de winkels telefonisch voor je klaar, om je vragen te beantwoorden of je te voorzien van persoonlijk slaapadvies.

Wanneer kan ik weer terecht in de winkels?
Zoals het er nu uitziet ben je vanaf 9 februari 2021 weer van harte welkom in onze winkels. Op deze pagina vind je de meest recente informatie hierover.

Kan ik mijn bestelling afhalen in de winkel?
Nee, helaas is het om dit moment niet mogelijk om je bestelling in onze winkels af te halen. Wel kun je jouw bestelling afhalen op ons hoofdkantoor in Zwolle.

Kan mijn bestelling alsnog bij mij thuis geleverd worden?
Zeker! Heb je een bestelling geplaatst, met als afleverlocatie de winkel, dan bezorgen wij deze nu kosteloos bij jou thuis. We informeren je hierover per e-mail.

Kan ik een slaapadviseur spreken?
Onze slaapadviseurs in de winkel staan telefonisch voor je klaar en beantwoorden graag je vragen. Ook kunnen ze je voorzien van persoonlijk slaapadvies.

Online

Kan ik online bestellen?
Via onze webshop kun je 24 uur per dag bestellen. Maar ook telefonisch, per e-mail of via social media nemen we graag je bestelling aan. De meeste slaapkamerartikelen worden door onze eigen collega's bezorgd en gemonteerd. Houd er rekening mee dat dat artikelen die door PostNL en Extra@Home worden geleverd, tot de voordeur worden bezorgd. Vanwege de enorme drukte kan het zijn dat we een langere levertijd hanteren dan je van ons gewend bent.

Hoe zit het met de levertijden?
Door extra drukte bij ons, in de markt en bij onze leveranciers kan het zijn dat we een langere levertijd hanteren dan je van ons gewend bent. We proberen dit zoveel mogelijk te voorkomen, maar hebben dit helaas niet volledig in de hand. We communiceren hierover graag duidelijk met je en hopen hierin op je begrip.

Onze service

Ik heb een vraag over mijn bestelling. Hoe kan ik jullie het beste bereiken?
Bij vragen kun je contact met ons opnemen per e-mail via levering@totaalbed.nl. Heb je een urgente vraag? Neem dan telefonisch contact op via 038 455 4010.

Ik heb een service-afspraak gepland staan. Gaat deze gewoon door?
Ja, als je een service-afspraak gepland hebt staan gaat deze gewoon door, tenzij we jou hierover persoonlijk informeren.