Belangrijke informatie

Onze maatregelen rondom het coronavirus (COVID-19)

De ontwikkelingen rond het coronavirus houdt totaalBED nauwlettend in de gaten. Hierbij staat de gezondheid en veiligheid van onze klanten en medewerkers altijd bovenaan. Daarom volgen wij de richtlijnen vanuit het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM). Naar aanleiding van de nieuwe ontwikkelingen, nemen wij een aantal extra maatregelen. We informeren je hier graag over.

De bezorging

Wordt mijn bestelling gewoon bezorgd op het geplande levermoment?
Vooralsnog leveren wij de bestellingen volgens planning uit.
Mocht dit wijzigen, dan brengen we je hier de dag voor levering telefonisch van op de hoogte.

Nemen jullie extra maatregelen bij de bezorging van mijn slaapkamerartikelen?
De veiligheid en gezondheid van jou en onze medewerkers hebben voor ons de hoogste prioriteit.
Bij het leveren van jouw slaapkamerartikelen nemen we daarom een aantal extra maatregelen:

  • We leveren jouw bestelling contactloos. Dat betekent dat onze bezorgers geen handen schudden. We vragen je om bij voorkeur vooraf te betalen of te betalen met pinpas. Is dat niet mogelijk? Wissel het geld dan uit zonder handcontact.
  • Laat onze bezorgers weten als je liever wilt dat jouw bestelling tot aan de voordeur wordt geleverd.
  • Ervaar je gezondheidsklachten zoals hoesten, niezen of verkoudheid, ben je ziek of zit je in quarantaine op het moment van jouw leverafspraak? Dan vragen we je om per e-mail (levering@totaalbed.nl) contact met ons op te nemen, zodat we een nieuwe leverafspraak voor je kunnen inplannen.
  • We vragen je voor de levering jouw slaapkamer leeg en schoon te maken. Zorg daarnaast dat de doorgang vrij is. Denk hierbij aan de doorgang naar buiten, de gang, het trappengat en de overloop.
  • Zijn onze bezorgers bezig met het monteren van jouw nieuwe slaapkamerartikelen, dan willen we je vragen 1,5 meter afstand houden.
  • Bij gezondheidsklachten zoals hoesten, niezen, verkoudheid en/of koorts blijven onze bezorgers thuis.
  • Wil je liever dat we op een ander moment komen leveren? Ook dan kun je ons mailen (levering@totaalbed.nl) en maken we graag een nieuwe afspraak voor je. Binnen 48 uur kun je een reactie van ons verwachten.


Ik heb nog geen levervoorstel ontvangen. Wanneer kan ik deze verwachten?
Door alle ontwikkelingen en maatregelen rond het coronavirus hebben we enige vertraging opgelopen in het plannen en uitleveren van goederen. We doen onze uiterste best om jouw bestelling zo snel mogelijk in te plannen en uit te leveren. Houd er rekening mee dat dit enige weken vertraging kan opleveren. Onze excuses voor het ongemak. We hopen op je begrip.

Nemen jullie mijn oude (top)matras of hoofdkussen nog steeds retour?
In verband met hygiënemaatregelen nemen wij vanaf heden geen gebruikte producten meer retour. Onze excuses voor het eventuele ongemak.

Onze service

Ik heb een service-afspraak gepland staan. Gaat dit gewoon door?

Op dit moment gaan service-afspraken alleen door bij spoedgevallen. Hieronder verstaan wij situaties waarbij jouw nachtrust in de knel komt. Is dit niet direct het geval, dan stellen wij de afspraak even uit. We nemen zo snel mogelijk contact met je op om een nieuwe afspraak in te plannen. We vinden het erg vervelend, maar hopen op je begrip.

Onze winkels

Hebben jullie ook maatregelen getroffen in de winkels?
Je bent nog steeds van harte welkom in één van onze winkels. De openingstijden van de winkel bij jou in de buurt, vind je op deze pagina: https://www.totaalbed.nl/winkels/. Maak je van tevoren liever een winkelafspraak met één van onze adviseurs? Dat kan via het afspraakformulier: https://www.totaalbed.nl/klantenservice/afspraak-m...

Kan ik terecht in één van de totaalBED winkels?
In alle 21 winkels hebben wij maatregelen getroffen om het voor jou als klant en onze medewerkers zo veilig en hygiënisch mogelijk te maken. De volgende maatregelen hebben wij in onze winkels genomen:

  • Ervaar je gezondheidsklachten zoals hoesten, niezen of verkoudheid? Dan willen we je vragen jouw bezoek aan onze winkel uit te stellen. Uiteraard verwijzen we je graag door naar onze webshop, waar je ook onze hele collectie kunt bekijken.
  • Bij gezondheidsklachten zoals hoesten, niezen of verkoudheid blijven onze medewerkers uiteraard ook thuis.
  • Bezoek je onze winkel, dan kom je maar met één verkoopadviseur in gesprek.
  • We vragen je om bij het afrekenen gebruik te maken van een pinpas.
    Is het alleen mogelijk om contant te betalen, vermijd dan handcontact.
  • Je kunt rekenen op extra hygiënemaatregelen. Zo vind je in onze winkels o.a. desinfecterende handgel en maken we gebruik van hygiënesloopjes om onze testkussens.
  • Onze medewerkers vermijden handcontact, houden gepaste afstand (1,5 meter) en wassen hun handen extra vaak en goed.

De klantenservice

Ik heb een vraag over mijn bestelling. Hoe kan ik jullie het beste bereiken?
De extra maatregelen die wij hebben genomen voor onze medewerkers, maken dat wij telefonisch minder goed bereikbaar zijn dan je van ons gewend bent. We willen je daarom vragen om per e-mail (levering@totaalbed.nl) contact met ons op te nemen. We doen er alles aan om je zo snel en goed mogelijk van dienst te zijn. Bedankt voor je begrip!