Belangrijke informatie

Onze maatregelen rondom het coronavirus (COVID-19)

De ontwikkelingen rond het coronavirus houdt totaalBED nauwlettend in de gaten. Hierbij staat de gezondheid en veiligheid van onze klanten en medewerkers altijd bovenaan. Daarom volgen wij de richtlijnen vanuit het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM). Naar aanleiding van de nieuwe ontwikkelingen, nemen wij een aantal extra maatregelen. We informeren je hier graag over.

De bezorging

Wordt mijn bestelling gewoon bezorgd op het geplande levermoment?
Alle bestellingen worden op dit moment gewoon bezorgd op het geplande moment. Bij de bezorging nemen we een aantal maatregelen, waarover we je hieronder meer vertellen.

Nemen jullie extra maatregelen bij de bezorging van mijn slaapkamerartikelen?
De veiligheid en gezondheid van jou en onze medewerkers hebben voor ons de hoogste prioriteit.
Bij het leveren van jouw slaapkamerartikelen nemen we daarom een aantal extra maatregelen:

  • We leveren jouw bestelling contactloos. Dat betekent dat onze bezorgers geen handen schudden. We vragen je om bij voorkeur vooraf te betalen of te betalen met pinpas. Is dat niet mogelijk? Wissel het geld dan uit zonder handcontact.
  • Laat onze bezorgers weten als je liever wilt dat jouw bestelling tot aan de voordeur wordt geleverd.
  • Ervaar je gezondheidsklachten zoals hoesten, niezen of verkoudheid, ben je ziek of zit je in quarantaine op het moment van jouw leverafspraak? Dan vragen we je om per e-mail (levering@totaalbed.nl) contact met ons op te nemen, zodat we een nieuwe leverafspraak voor je kunnen inplannen.
  • We vragen je voor de levering jouw slaapkamer leeg en schoon te maken. Zorg daarnaast dat de doorgang vrij is. Denk hierbij aan de doorgang naar buiten, de gang, het trappengat en de overloop.
  • Zijn onze bezorgers bezig met het monteren van jouw nieuwe slaapkamerartikelen, dan willen we je vragen 1,5 meter afstand houden.
  • Bij gezondheidsklachten zoals hoesten, niezen, verkoudheid en/of koorts blijven onze bezorgers thuis.

Nemen jullie mijn oude (top)matras of hoofdkussen nog steeds retour?
Wanneer je bij aankoop hebt aangegeven gebruik te willen maken van deze service, dan nemen wij jouw oude (top)matras retour. Wegens hygiënemaatregelen vragen we je het (top)matras ingepakt klaar te zetten.

Onze service

Ik heb een service-afspraak gepland staan. Gaat dit gewoon door?

Ja, als je een service-afspraak gepland hebt staan gaat deze gewoon door, tenzij we je daar persoonlijk over informeren.

Onze winkels

Hebben jullie ook maatregelen getroffen in de winkels?
Je bent nog steeds van harte welkom in één van onze winkels. De openingstijden van de winkel bij jou in de buurt, vind je op deze pagina: https://www.totaalbed.nl/winkels/. Maak je van tevoren liever een winkelafspraak met één van onze adviseurs? Dat kan via het afspraakformulier: https://www.totaalbed.nl/klantenservice/afspraak-m...

Kan ik terecht in één van de totaalBED winkels?
In alle 21 winkels hebben wij maatregelen getroffen om het voor jou als klant en onze medewerkers zo veilig en hygiënisch mogelijk te maken. De volgende maatregelen hebben wij in onze winkels genomen:

  • Ervaar je gezondheidsklachten zoals hoesten, niezen of verkoudheid? Dan willen we je vragen jouw bezoek aan onze winkel uit te stellen. Uiteraard verwijzen we je graag door naar onze webshop, waar je ook onze hele collectie kunt bekijken.
  • Bij gezondheidsklachten zoals hoesten, niezen of verkoudheid blijven onze medewerkers uiteraard ook thuis.
  • Bezoek je onze winkel, dan kom je maar met één verkoopadviseur in gesprek.
  • We vragen je om bij het afrekenen gebruik te maken van een pinpas.
    Is het alleen mogelijk om contant te betalen, vermijd dan handcontact.
  • Je kunt rekenen op extra hygiënemaatregelen. Zo vind je in onze winkels o.a. desinfecterende handgel en maken we gebruik van hygiënesloopjes om onze testkussens.
  • Onze medewerkers vermijden handcontact, houden gepaste afstand (1,5 meter) en wassen hun handen extra vaak en goed.

De klantenservice

Ik heb een vraag over mijn bestelling. Hoe kan ik jullie het beste bereiken?
Bij vragen kun je contact met ons opnemen per e-mail via levering@totaalbed.nl. Heb je een urgente vraag? Neem dan telefonisch contact op via 038 455 4010.