Bezorging en montage

Gratis bezorgen en montage

Wij bezorgen en monteren binnen Nederland al jouw aankopen gratis bij je thuis. Dit is met uitzondering van onze producten voor kinderkamers en losse ledikanten (excl. lattenbodem en matras). Deze producten bezorgen we gratis, maar montage is hierbij niet inbegrepen.

Bezorgmethoden / leverafspraak

Bij totaalBED zijn er verschillende mogelijkheden om jouw order te ontvangen. Naast onze eigen bezorgservice werken wij met vakkundige partners voor het bezorgen en/of monteren van de producten. Hieronder vind je de verschillende verzendwijzen waarmee totaalBED jouw order kan verzenden. Uiteraard is het ook mogelijk om de producten af te halen bij één van onze filialen of ons hoofdkantoor in Zwolle.

Eigen bezorgdienst

Bij totaalBED hebben we ervaren en vakkundige monteurs die de order bij jou thuis bezorgen. Wordt jouw order door onze eigen monteurs geleverd, dan ontvang je een week voor levering een e-mail met daarin het levervoorstel.

PostNL - Extra@home

Eén van onze vakkundige partners is PostNL. De Extra@home service van PostNL bezorgt de order op de gewenste plek in jouw woning, pakt de producten uit en neemt het verpakkingsmateriaal weer mee. We melden jouw order aan bij PostNL, waarna je een Track & Trace code ontvangt waarmee je de zending kunt volgen.

JP Haarlem

JP Haarlem is ook één van onze partners in het leveren en monteren van onze producten. Zij bezorgen de order op de gewenste plek in jouw woning en monteren deze bovendien vakkundig. Na het aanmelden van jouw order, neemt JP Haarlem contact met je op voor het maken van een levervoorstel.

DHL

Bestel je bij ons losse dekbedden, kussens, dekbedovertrekken, hoeslakens of vouwbedden? Dan wordt dit bij jou thuis afgeleverd door DHL. Je ontvangt via DHL een Track & Trace code, zodat je jouw order kunt volgen. Is er niemand thuis bij levering, dan wordt de order op een later moment aangeboden of direct bij afhaalpunt in de buurt afgeleverd.

Afhalen in de winkel

Het is ook mogelijk om jouw order af te halen in één van onze 22 filialen of op ons hoofdkantoor in Zwolle. Tijdens het bestelproces kun je dit selecteren. Zodra jouw order bij ons binnen is, nemen we contact met je op voor het maken van een afhaalafspraak..

Ander bezorgadres

Kies je liever voor een ander afleveradres? Dat kan! Geeft dit aan tijdens het bestelproces.

Waddeneilanden en buitenland

Woon je op één van de Waddeneilanden? Dan kunnen we jouw order leveren met PostNL. Monteren is hierbij helaas niet mogelijk. Houd er rekening mee dat de levertijd kan oplopen met 2-3 werkdagen. Het leveren van orders in het buitenland stemt onze afdeling Klantenservice persoonlijk met jou af..

Waar moet je op letten bij de bezorging van jouw boxspring?

Om de bezorging van jouw boxspring zonder problemen te laten verlopen, vind je hier meer informatie en tips.

Heb je nog vragen?

Voor al jouw vragen kun je contact opnemen met onze afdeling klantenservice. We zijn bereikbaar van maandag t/m zaterdag via telefoonnummer 038 455 40 10 of per mail klantenservice@totaalbed.nl. Onze voorwaarden lees je hier.