Wat als mijn matras niet het gewenste comfort biedt?

Het duurt een tijdje voordat je lichaam helemaal is gewend aan je nieuwe matras. Daarom bieden wij een proefperiode aan van 90 nachten. Blijkt dat het ligcomfort binnen deze 90 nachten toch niet aan je verwachtingen voldoet? Dan kun je éénmalig gebruik maken van onze omruilgarantie. Neem contact op met de winkel waar je jouw matras hebt gekocht. Heb je online een aankoop gedaan? Neem dan contact op met onze klantenservice via 038 455 40 10 of klantenservice@totaalbed.nl.

Uiteraard geldt deze omruilgarantie alleen voor schone en onbeschadigde (top)matrassen. Voor deze omruilgarantie bezorgen wij éénmalig een nieuw (top)matras en nemen je eerste aankoop weer mee retour. Hiervoor brengen we éénmalig 50 euro aan servicekosten in rekening. Omruilen in één van onze winkels is geheel kosteloos.

Je kan het (top)matras alleen omruilen voor een (top)matras met dezelfde afmeting. Eventuele prijsverschillen worden verrekend via een tegoedbon of bijbetaling.