Onze maatregelen rondom het coronavirus (COVID-19)

De ontwikkelingen rond het coronavirus houdt totaalBED nauwlettend in de gaten. Hierbij staat de gezondheid en veiligheid van onze klanten en medewerkers altijd voorop. Momenteel ben je bij ons van harte welkom op afspraak! Maak hier jouw winkelafspraak.

Onze winkels

Zijn de totaalBED winkels geopend?
Je bent van harte welkom op afspraak in één van onze winkels. Je kunt hier een winkelafspraak maken. Onze adviseurs kunnen niet wachten om je weer te voorzien van persoonlijk slaapadvies!

Kan ik mijn bestelling afhalen in de winkel?
Heb je onlangs een bestelling geplaatst, met als afleverlocatie één van onze winkels? En heb je nu een bericht ontvangen dat de producten binnen zijn? Neem dan telefonisch contact op met de betreffende winkel.

Kan ik mijn online bestelling afhalen in de winkel?
Ja, het is mogelijk om je bestelling af te halen in de winkel.
Kies hiervoor tijdens het bestellen voor de optie "Afhalen bij een totaalBED winkel".

Kan mijn bestelling alsnog bij mij thuis geleverd worden?
Dat kan zeker. Heb je een bestelling geplaatst met als afleverlocatie de winkel, dan kunnen we deze alsnog kosteloos bij jou thuis bezorgen. We informeren je hierover per e-mail.

De bezorging

Wordt mijn bestelling gewoon bezorgd op het geplande levermoment?
Op dit moment loopt de bezorging van jouw slaapkamerartikelen geen vertraging op. Wel nemen we bij de bezorging een aantal maatregelen, waarover we je hieronder meer vertellen.

Nemen jullie extra maatregelen bij de bezorging van mijn slaapkamerartikelen?
De veiligheid en gezondheid van jou en onze medewerkers hebben voor ons de hoogste prioriteit.
Bij het leveren van jouw slaapkamerartikelen nemen we daarom een aantal extra maatregelen:

  • We leveren jouw bestelling contactloos. Dat betekent dat onze bezorgers geen handen schudden. We vragen je om bij voorkeur vooraf te betalen of te betalen met pinpas. Is dat niet mogelijk? Wissel het geld dan uit zonder handcontact.
  • Laat onze bezorgers weten als je liever wilt dat jouw bestelling tot aan de voordeur wordt geleverd.
  • Ervaar je gezondheidsklachten zoals hoesten, niezen of verkoudheid, ben je ziek of zit je in quarantaine op het moment van jouw leverafspraak? Dan vragen we je om per e-mail (levering@totaalbed.nl) contact met ons op te nemen, zodat we een nieuwe leverafspraak voor je kunnen inplannen.
  • We vragen je voor de levering jouw slaapkamer leeg en schoon te maken. Zorg daarnaast dat de doorgang vrij is. Denk hierbij aan de doorgang naar buiten, de gang, het trappengat en de overloop.
  • Zijn onze bezorgers bezig met het monteren van jouw nieuwe slaapkamerartikelen, dan willen we je vragen 1,5 meter afstand houden.
  • Onze bezorgers blijven bij gezondheidsklachten, zoals hoesten, niezen, verkoudheid en/of koorts, thuis.

Nemen jullie mijn oude (top)matras of hoofdkussen nog steeds retour?
Wanneer je bij aankoop hebt aangegeven gebruik te willen maken van deze service, dan nemen wij jouw oude (top)matras retour. Wegens hygiënemaatregelen vragen we je het (top)matras ingepakt klaar te zetten.

Onze service

Ik heb een vraag over mijn bestelling. Hoe kan ik jullie het beste bereiken?
Bij vragen kun je contact met ons opnemen per e-mail via levering@totaalbed.nl. Heb je een urgente vraag? Neem dan telefonisch contact op via 038 455 4010.

Ik heb een service-afspraak gepland staan. Gaat deze gewoon door?
Ja, als je een service-afspraak gepland hebt staan gaat deze gewoon door, tenzij we jou hierover persoonlijk informeren.